Voestalpine doet bod op alle aandelen Polynorm

Datum nieuwsfeit: 19-12-2001
Bron: Polynorm N.V.
Polynorm N.V.

voestalpine doet openbaar bod op alle uitstaande gewone aandelen en certificaten van gewone aandelen Polynorm gestand

VOEST-ALPINE AG en Polynorm N.V. ("Polynorm") maken vandaag bekend dat het openbaar bod (het "Bod") van VOEST-ALPINE Automotive GmbH ("voestalpine"), een volledige dochter van VOEST-ALPINE AG, op alle uitstaande gewone aandelen en certificaten van gewone aandelen Polynorm (samen de "Aandelen") gestand wordt gedaan.

Op de sluitingsdatum van de aanmeldingstermijn, woensdag 19 december 2001, waren 1.224.878 certificaten van gewone aandelen Polynorm en 570.323 gewone aandelen Polynorm op naam aangemeld. De aangemelde Aandelen vertegenwoordigen 99,3 % van het uitstaande aandelenkapitaal van Polynorm. Buiten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen