IsoTis introduceert CE merk voor synthetisch botsubstituut

Datum nieuwsfeit: 19-12-2001
Bron: Isotis
Isotis

IsoTis introduceert OsSatura®
CE merk voor nieuw synthetisch botsubstituut

Bilthoven, 19 december, 2001 - Het biomedische bedrijf IsoTis N.V. (Euronext Amsterdam: ISO), toonaangevend in de vervangingsgeneeskunde, maakt vandaag de commerciële introductie bekend van OsSatura® PCH, een synthetische botvervanger waarvoor een CE merk verkregen is. Dit is het tweede kleine medische hulpmiddel dat IsoTis op de markt brengt dit jaar. In mei 2001 introduceerde het bedrijf al de SynPlug® cement restrictor. OsSatura PCH vindt zijn toepassing in een breed scala van orthopaedische ingrepen, zoals operaties van de wervelkolom, revisieheupen, de kaak, en bij trauma.

Met het CE ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen