Suzuki Alto tijdelijk voordeliger

Datum nieuwsfeit: 19-12-2001
AutoRai

19-12-2001

Suzuki Alto nu tijdelijk nog voordeliger

Na de prijsverlaging van oktober hoeven Suzuki-klanten nu ook niet meer voor metallic lak en een vijfdeursuitvoering.

Na de prijsverlaging van 215,- van de Suzuki Alto GA in oktober 2001 naar 6.999,-, is de Alto nu tijdelijk nog voordeliger. Zo is voor alle modellen de metallic lak nu gratis (voordeel Alto 299,-). En is de meerprijs voor de automaat met maar liefst 500,- verlaagd naar 800,-. En als klap op de vuurpijl een Alto 5-deurs voor de prijs van een 3-deurs, een voordeel van 500,-, twee deuren gratis dus.

Daarnaast kunt u per 1 januari 2002 nog eens extra profiteren van een overheidspremie van 500,- voor zuinige autos op alle handgeschakelde modellen van de Suzuki Alto. De overheidspremie geldt overigens ook voor alle handgeschakelde modellen van de Suzuki Swift.

Uit onderzoeken van de Consumentenbond / ANWB prijkt de Suzuki Alto al jarenlang op de eerste plaats als meest voordelige auto. Niet alleen wat aanschafsprijs betreft, maar ook onderhoud en afschrijving zijn hierbij betrokken. Deze aanbiedingen zullen die eerste plaats alleen maar doen verstevigen.

U kunt voor deze voordelen (maximum voordeel maar liefst 1.299,- bij de Suzuki dealer terecht tot 28 februari (registratiedatum). Als enige beperking geldt bij een dergelijke, sterke aanbieding zolang de voorraad strekt.