Dynalink (Tulip) introduceert ultra compacte usb kaartlezers

Datum nieuwsfeit: 19-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Tulip Computers NV

PERSBERICHT

DYNALINK INTRODUCEERT ULTRA COMPACTE USB KAARTLEZERS/SCHRIJVERS VOOR CF, SD, MMC, MEMORY STICK EN SMART MEDIA GEHEUGENKAARTEN!

Amersfoort, 19 december 2001

Dynalink heeft een complete lijn met compacte (SnapPort(tm)) kaartlezers/schrijvers in het productprogramma opgenomen. Deze producten kenmerken zich door een eenvoudige installatie en concurrerende prijsstelling. Met deze USB-kaartlezers kunt u direct de geheugenkaartjes van bijvoorbeeld uw digitale camera uitlezen, of indien gewenst, beschrijven. De Dynalink kaartlezers zijn geschikt voor het gebruik thuis, op kantoor en onderweg.

Voor elke camera een geschikt model
Met een Dynalink kaartlezer is het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen