Politiebericht district Maasland

Politiebericht Oss 19-12-2001
Politiebericht district Maasland

ALCOHOL

De politie heeft in de nacht van dinsdag op woensdag een 27 jarige man uit Oss bekeurd wegens rijden onder invloed van alcohol. Surveillerende agenten troffen de man slapend in zijn auto aan op de Joost van Vondellaan . Na een blaastest bleek dat hij teveel gedronken had waarop hij de dringende waarschuwing kreeg niet te gaan rijden. Even later zagen de agenten de auto toch rijden over de Tollenstraat waarop hij is stilgezet. Na de blaastest op het bureau kreeg hij een rijverbod van 8 uren en is zijn rijbewijs ingevorderd. Er wordt proces-verbaal opgemaakt.

INBRAKEN IN AUTOS OP BEDRIJFSTERREIN

In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in twee vrachtautos die geparkeerd stonden bij een bedrijf aan het Grevelingenmeer in Oss. Nadat van de autos een ruit was vernield gingen onbekenden er vandoor met navigatie apparatuur en radios. De totale schade is onbekend.