EFM Software lanceert Bizzscore Enterprise Edition bij CZ

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

EFM Software lanceert Bizzscore Enterprise Edition bij CZ Groep Nieuw platform biedt zorgverzekeraar stuurinformatie voor optimale samenwerking en efficiency

Rotterdam, 19 december 2001 - EFM Software, de Nederlandse ontwikkelaar van de standaard software Bizzscore, introduceert vandaag Bizzscore Enterprise Edition bij zorgverzekeraar CZ Groep. Deze Bizzscore Enterprise Edition stelt de CZ Groep als eerste in staat om organisatiebreed, snel en efficiënt balanced scorecards aan het management ter beschikking te stellen.

Bizzscore is een menugestuurde windowsapplicatie die voor verschillende organisatie-onderdelen (in onderlinge samenhang) op scorecards de behaalde scores (actuals) van bedrijfskritische indicatoren, de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen