Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

NFO Trendbox: kerstmis is commercieel feest geworden

Datum nieuwsfeit: 19-12-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

NFO TRENDBOX BV

Kerstmis: Stille Nacht, Commerciële Nacht

Kerstmis: Stille Nacht, Commerciële Nacht

Amsterdam, 19 december 2001 - Bijna driekwart van alle Nederlanders vindt dat Kerstmis de laatste jaren een commercieel feest is geworden. Ten opzichte van vorig jaar is dit percentage nagenoeg gelijk gebleven. Alle Nederlanders zijn daarbij unaniem in hun mening, ongeacht leeftijd, sexe, inkomen, woonplaats en dergelijke. Dit blijkt uit een onderzoek dat marktonderzoekbureau NFO Trendbox zowel dit jaar als in 2000 heeft uitgevoerd onder een representatieve steekproef van 500 personen in de leeftijd van 16 jaar of ouder.

Ruim ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie