Arentsen verlaat Raad van Commissarisen Tie Holding NV

ARENTSEN VERLAAT RAAD VAN COMMISSARISSEN TIE

woensdag, 19 december, 2001

Arentsen verlaat Raad van Commissarissen TIE

Het aan de Amsterdamse beurs genoteerde B2B e-Commerce softwarebedrijf TIE Holding N.V. ('TIE') maakt hierbij bekend dat Drs. M. Arentsen zich om persoonlijke redenen terugtrekt uit de Raad van Commissarissen.

TIE respecteert zijn beslissing en spreekt hierbij haar dank uit voor de grote toewijding waarmee de heer Arentsen TIE in een belangrijke periode van dienst is geweest.

Voor zijn positie wordt op korte termijn een nieuwe kandidaat gezocht. De Raad van Commissarissen bestaat uit de heer D. Hobart (voorzitter) en de heer J. Cutts.

Profiel TIE

TIE Holding N.V. waarvan de aandelen sinds maart 2000 genoteerd staan aan de Amsterdamse beurs, ontwikkelt en verkoopt hoogwaardige, op XML/EDItm gebaseerde B2B eCommerce-software en -services. Dankzij de software en diensten van TIE kunnen gebruikers snel en efficiënt elektronisch zaken met elkaar doen. Door 'Digital Business Communities' (DBC's) op te zetten biedt TIE kopers en aanbieders in de Supply Chain de mogelijkheid tot efficiënte samenwerking ("Collaboration"). TIE heeft een brede klantenkring in de Benelux en is een vooraanstaand speler in de Verenigde Staten en Europa. De klanten van TIE bestrijken vele marktsectoren, waaronder retail, gezondheidszorg, bank- en verzekeringswezen, transport, productie en voedingsmiddelen.

Voor meer informatie:

TIE Holding N.V.
Dick Raman, President & CEO
Beech Avenue 180
1119 PS AMSTERDAM (Schiphol- Rijk)
Tel: +31-20-658 99 03
Fax: +31-20-658 99 02
e-mail: (info@TIEglobal.com)

Albert Maruggi, Chief Marketing Officer
1435 Energy Park Drive
St. Paul, MN 55116
Tel: +1 651-999-8760
Fax: +1 651-999-8845
e-mail: (albert.maruggi@tiecommerce.com)

Website: www.TIEglobal.com

© TIE Holding NV, 2001. All rights reserved.