Commotie over verkoop Recreatiepark Hunzedal in Borger

FNV

Commotie over verkoop Recreatiepark Hunzedal
Regio Noord - groningen@vc.fnv.nl

Als de raadsvergadering van de http://www.sdu.nl/staatscourant/gem/gem356d.htm (gemeente Borger-Odoorn) donderdagavond 20 december 2001 hiermee instemt, gaat http://www.hunzedal.nl/ (Recreatiepark Hunzedal) te Borger over in handen van de Nederland Vakantie Groep BV. Er is echter commotie onder het personeel ontstaan omdat 9 van de 55 personeelsleden niet meer voorkomen in het nieuwe `organigram` van dit park na de overname. Kortom, die functies verdwijnen. Regiobestuurder Lex Makkinje verlangt van de gemeente een aanpassing van het sociaal statuut om de gevolgen voor het personeel te beperken.

"Vandaag jij, morgen ik"
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen