Poelman vertrekt bij Reesink N.V.

Datum nieuwsfeit: 21-12-2001
Bron: Reesink N.V.
Reesink N.V.

Persbericht d.d. 21 december 2001: Vertrek CFO
De handelsondernemingen van Reesink leveren uit voorraad een breed scala producten. Daarbij gaat het om doe-het-zelf artikelen zoals (tuin-)gereedschappen en verf (Reesink Retail B.V.), walserijproducten (Reesink Staal B.V.) en machines en gereedschappen voor de 'groene' -d.w.z. de agrarische en bosbouw- sector (Reesink Technische Handel B.V. en Kamps de Wild B.V.). Daarnaast importeert Kamps de Wild B.V. een complete lijn grondverzetmachines en levert Dutec B.V. industriële verbruiksgoederen, onder andere toegepast in de aandrijftechniek en de pneumatiek.

Datum: 21 december 2001

Vertrek CFO

Per ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen