Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

DDM lanceert eerste grote consumenten e-mail enquete

Datum nieuwsfeit: 21-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Nieuw e-mail initiatief DDM krijgt vertrouwen van dm-ers

AMSTELVEEN, 20-12-2001 -- DDM LANCEERT EERSTE GROTE CONSUMENTEN E-MAIL ENQUETE Amstelveen - 20 december 2001, DDM Digital Direct Marketing Holding BV (DDM), exploitant van o.a. het happypoint.com opt-in e-mail bestand, introduceert op 21 december De grote consumenten e-mail enquête. Met dit initiatief biedt DDM als eerste in Nederland adverteerders de mogelijkheid om online in te spelen op de korte termijn behoeften van de geënquêteerden. De eerste enquête wordt gesponsord door Eneco Energie, Het Algemeen Dagblad, Delphi Communications (Het Astmafonds), Hotelcheque Benelux en Just-2-match.nl.

Vanaf 21 december worden in beginsel ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie