Borland ondersteunt open standaarden op mobiele platformen

Datum nieuwsfeit: 21-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Beste redactie,

Borland, BEA Systems, IBM, Oracle, Sun en HP gaan met de mobiele communicatie industrie samenwerken om de vaste internet infrastructuur van mobiele uitbreidingen te voorzien. Hierbij zal worden voortgeborduurd op de bestaande, op standaarden gebaseerde, mobiele architectuur die de acceptatie van mobiele software en diensten zal bevorderen.

Het initiatief zal ontwikkelaars de tools leveren die nodig zijn om hun applicaties draadloos te kunnen laten functioneren en de wereldwijde groei van mobiele diensten aansturen.

Ontwikkelaars zullen in staat zijn voor zowel internet als mobiele klanten hetzelfde onderliggende applicatie-ontwerp te gebruiken en te handhaven in ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen