NHS trekt aanvraag Champion Gelderland 2002 in bij FEI

Datum nieuwsfeit: 21-12-2001
Horses of the Dutch

---

NHS trekt aanvraag Champion Gelderland 2002 in bij FEI Het bestuur van de Nederlandse Hippische Sportbond heeft besloten de aanvraag voor het CSI-A/CDIO** Arnhem, oftewel Champion Gelderland 2002, in te trekken bij de FEI, de internationale overkoepelende paardensportfederatie. De NHS heeft dit besluit genomen op basis van de huidige stand van zaken rondom de afwikkeling van de Europese Kampioenschappen Springen die eind juni 2001 in Arnhem plaatsvonden. Bovendien is de NHS van mening dat de resterende voorbereidingstijd te kort is om in juni 2002 een goed georganiseerd evenement neer te kunnen zetten. Op dit moment is de NHS is nog in overleg met het bestuur van de Stichting Beheer Champion Gelderland over een mogelijke doorstart in 2003.

---