NIB Capital Private Equity en 3i verkopen belang

Bron: Isotis
Isotis

GEZAMENLIJK PERSBERICHT

Leadinvestor NIB Capital Private Equity en 3i verkopen belang matrassenfabrikant Crown Bedding aan Hilding Anders Groep

NIB Capital Private Equity en 3i hebben overeenstemming bereikt over de verkoop van het Belgische Crown Bedding, producent van matrassen, dekbedden, kussens en lattenbodems aan de Zweedse Hilding Anders Groep. Door de aansluiting bij Hilding Anders zal Crown Bedding haar snelle groei kunnen continueren. Met de acquisitie van Crown Bedding versterkt Hilding Anders, waarin 3i een minderheidsbelang heeft, in belangrijke mate haar positie op de Benelux markt.

Hilding Anders AB is een sterk expanderende, internationale groep actief ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen