Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Bookmark hoofdsponsor Platform Interactieve Marketing (PIM)

Datum nieuwsfeit: 22-12-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Bookmark hoofdsponsor Platform Interactieve Marketing (PIM)

Bookmark is met ingang van 1 december 2001 hoofdsponsor geworden van het Platform voor Interactive Marketing, het kennisnetwerk dat opereert op het raakvlak van marketing en ICT. Hiermee wil Bookmark een verdere professionalisering van het vakgebied Interactive Marketing stimuleren.

Waar in het verleden activiteiten op het snijvlak Marketing en ICT veelal projectmatig van aard waren, is duidelijk dat dergelijke activiteiten meer en meer een strategisch karakter krijgen. Bookmark hecht veel waarde aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van het vakgebied Interactive Marketing. PIM biedt met haar 1200 leden ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie