IsoTis introduceert 2e tissue engineered product

Bron: Isotis
Isotis

4e productintroductie dit jaar

IsoTis introduceert 2e tissue engineered product - CellActiveģ Cartilage voor kniedefecten

Bilthoven, 24 december, 2001 - Het biomedische bedrijf IsoTis N.V. (Euronext Amsterdam: ISO), toonaangevend in de vervangingsgeneeskunde, maakt vandaag de commerciŽle introductie bekend van CellActiveģ Cartilage, het tweede biologische product dat de onderneming dit jaar introduceert. CellActive Cartilage bestaat uit menselijke kraakbeencellen (chondrocyten), die in het laboratorium zijn gekweekt op basis van autologe (i.e. patiŽnt-eigen) cellen. CellActive Cartilage wordt ingezet bij de behandeling van patiŽnten met kraakbeendefecten in het kniegewricht ten gevolge van sportblessures of trauma.

Autologe weefselvervanging, de basis van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen