Peugeot verkoopt in 2001 tien procent meer bestelwagens

Datum nieuwsfeit: 24-12-2001
Peugeot Nederland

Peugeot bestelwagens: succesvolle Leeuwen geheel op maat
Peugeot bestelwagens: succesvolle Leeuwen geheel op maat De Peugeot bestelwagens hebben meer succes dan ooit. In een dalende markt heeft Peugeot in 2001 circa 10% meer bestelwagens verkocht dan in 2000. Sterke punten zoals comfort, veelzijdigheid en lage exploitatiekosten weten veel klanten te overtuigen. Het allesomvattende bestelwagengamma en de deskundige dealerorganisatie dragen er aan bij dat de Peugeot bestelwagens een derde positie hebben op de markt. De introductie van de nieuwe Boxer op de Bedrijfsauto RAI 2002 zal deze positie verder versterken.

Peugeot heeft drie modellen op de Nederlandse ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen