Twee bijzondere Scania's voor Lankelma

Beers Bedrijfsauto

Twee bijzondere Scania's voor Lankelma

24/12/2001
Lankelma Geotechniek uit het Noord-Hollandse Zuidoost-Beemster heeft onlangs twee zeer bijzondere Scania's in gebruik genomen. Het betreft twee track-truck sondeervoer-tuigen gebouwd op 4x4 Scania chassis, type R114CB4x4HZ, met rupsbanden. Dankzij deze configuratie kunnen de voertuigen op elk type terrein uitstekend uit de voeten. De voertuigen zullen internationaal worden ingezet voor geotechnisch bodemonderzoek. Eén van de voertuigen is uitgerust met rechtse besturing voor inzet bij Lankelma Pilling & Engineering in Groot Brittannië. De beide voertuigen zijn afgeleverd door de vestiging van Beers Bedrijfsauto b.v. te Amsterdam.

Lankelma Geotechniek maakt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen