Stern Groep benoemt heer ten Brink tot Financieel Directeur

Datum nieuwsfeit: 28-12-2001

28 december 2001, Amsterdam

Benoeming
Stern Groep maakt bekend dat de heer G.P. ten Brink per 1 januari a.s. is benoemd tot Financieel Directeur. Daarmee wordt voorzien in de vacature die zou ontstaan door het eerder aangekondigde vertrek per 1 januari a.s. van de heer V.Q.G. Pouw. De heer Ten Brink is 39 jaar en vanaf 1 december 1999 werkzaam bij de onderneming in de functie van Groepscontroller.

De statutaire directie van Stern Groep bestaat vanaf 1 januari uit de heer H.H. van der Kwast (47) en G.P. ten Brink (39).

Voor nadere informatie:
ir. H.H. van der Kwast, directievoorzitter

Profiel Stern Groep N.V.
Stern Groep is één van de grotere ondernemingen op automotive gebied in Nederland. De activiteiten zijn voornamelijk geconcentreerd op de Randstad en Noord-Holland, met Amsterdam als basis. De aandelen van de vennootschap zijn aan Euronext in Amsterdam genoteerd.

Stern Groep kent drie kernactiviteiten: de exploitatie van autobedrijven, de exploitatie van benzinestations en de levering van autodiensten.De autobedrijven van Stern Groep vertegenwoordigen meerdere topmerken, waaronder Mercedes-Benz, Chrysler, Opel/General Motors, Ford, Land Rover, Volvo en Renault.
Stern Groep exploiteert 24 benzinestations met de merken Shell en BP. Nagenoeg alle benzinestations zijn gevestigd in de Randstad. Met de autodiensten is Stern Groep actief op het gebied van autoschadeherstel, wagenparkbeheer en het inbouwen van complete bedrijfswageninrichtingen op maat.