Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Helpdesks kabelaars slecht bereikbaar

Datum nieuwsfeit: 28-12-2001
Bron: Consumentenbond
Zoek soortgelijke berichten
Consumentenbond

Helpdesks kabelaars slecht bereikbaar
28 december 2001

Uit onderzoek van de Consumentenbond blijkt dat veel internetters ontevreden zijn over de bereikbaarheid en deskundigheid van helpdesks van kabelproviders, dat de kosten van internettoegang uiteenlopen van 700 tot 2500 gulden per jaar en dat de surfsnelheid sterk verschilt per provider en abonnement.

Deze conclusies zijn gepubliceerd in de Consumentengids van januari 2002. Om consumenten te helpen een keuze te maken tussen de verschillende soorten internetverbindingen en internetproviders, onderzoekt de Consumentenbond doorlopend de kwaliteit van providers. Daarbij wordt onder andere gekeken naar surfsnelheid, kosten en helpdesk.

...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie