ANWB Kampeerreisgids Frankrijk

PERSBERICHT - 31 DECEMBER 2001

Speciaal voor leden:
ANWB Kampeerreisgids Frankrijk

Frankrijk is voor Nederlanders het meest favoriete vakantieland. De ANWB heeft daarom exclusief voor leden de Kampeerreisgids Frankrijk gemaakt. Deze gids komt goed van pas bij het bepalen van de kampeerbestemming in Frankrijk.

De redactie maakte een selectie van 600 kleine, middelgrote en grote Franse campings, die allemaal geïnspecteerd werden door de ANWB. Het resultaat is een handige combinatie van een kampeer- en reisgids. De geselecteerde campings kregen waarderingscijfers voor onderdelen, zoals sanitair, zwembad, winkel en de verzorging van het terrein en de staplaatsen. De beste campings kregen een vermelding in de gids.

De Kampeerreisgids Frankrijk geeft duidelijke sfeerbeschrijvingen van alle campings. Maar de gids geeft ook een goed beeld van de bezienswaardigheden en activiteiten rondom de campings. Daarmee is de gids ook geschikt om uitstapjes te plannen. Bovendien bevat de gids, naast 2000 foto's en kaarten, informatie over campings en rustplaatsen langs de doorgaande routes .

De Kampeerreisgids Frankrijk is een 576 pagina dikke ledenspecial: uitsluitend voor ANWB-leden tegen een zeer bijzondere prijs: E 15,95. De gids is verkrijgbaar bij alle ANWB-verkooppunten en ANWB/VVV-agentschappen, via telefoonnummer 0800 - 0503 of te bestellen via internet (www.anwb.nl).

Noot voor de redactie,

Noot voor redacties