Alle activiteiten Brunel onder een juridische entiteit

Datum nieuwsfeit: 01-01-2002
Bron: Brunel International
Brunel International

8-1-2002
Brunel Nederland B.V.

Per 1 januari 2002 heeft er binnen Brunel onlangs een fusie van B.V.s plaatsgevonden. Alle activiteiten worden voortaan gevoerd vanuit de juridische entiteit Brunel Nederland B.V.

Brunel Nederland B.V. gaat in Nederland handelen onder de namen Brunel Engineering/Multec, Brunel ICT, Brunel Legal, Brunel Finance en Brunel Management..

Dit heeft tot gevolg dat de volgende B.V.s per 1 januari 2002 in Nederland verdwijnen:
Multec Werving & Selectie B.V., Brunel Financial Consultants B.V., Brunel Legal Consultants B.V., Brunel Management Consultants B.V., Grace B.V., Multec Project Ondersteuning B.V., Multec B.V., Euromatch Consultants B.V., Brunel Engineering Consultants B.V., Euromatch Free B.V., Euromatch B.V., Brunel Energy B.V., Brunel IT B.V.

Vanzelfsprekend neemt Brunel Nederland B.V. alle verplichtingen over van bovengenoemde B.V.s.