Beëindiging IBM RS/6000 distributie

Tech Data

31-12-2001

Beëindiging IBM RS/6000 distributie

Na uitvoerig overleg met IBM Nederland, heeft Tech Data besloten om per 31 december 2001 de distributie-activiteiten voor de IBM eServer pSeries (voorheen RS/6000) en IBM Storage Systems te staken.

Derhalve zullen wij na deze datum geen nieuwe orders meer kunnen accepteren voor bovengenoemde producten.

Voor alle IBM PCD, IBM Storage Technology (oem-HDD) en IBM/Lotus Software producten kunt u nog steeds terecht bij Tech Data.

Over Tech Data
Tech Data Corporation (NASDAQ/NMS: TECD), opgericht in 1974, is een vooraanstaand wereldwijd aanbieder van IT-producten, logistiek management en andere diensten met een toegevoegde waarde. Het Fortune 500 bedrijf en haar dochterbedrijven leveren aan meer dan 100.000 technologieresellers in de Verenigde Staten, Canada, het Caraïbisch gebied, Latijns-Amerika, Europa en het Midden-Oosten. Het uitgebreide dienstenaanbod van Tech Data omvat pre-sale en post-sale training en technische ondersteuning, financieringsmogelijkheden, configuratie- en montagediensten alsmede een volledige serie prijswinnende oplossingen op het gebied van e-commerce. Het bedrijf heeft het afgelopen boek-jaar, dat eindigde op 31 januari 2000, voor USD 17 miljard aan verkopen gerealiseerd.

Tech Data Nederland bv
John Verhoek, Manager Channel Marketing Development Postbus 1643