Samenwerking Frans Maas met Tower Group International

Datum nieuwsfeit: 03-01-2002
Bron: Frans Maas
Frans Maas

Frans Maas gaat intercontinentale samenwerking aan met Tower Group International, Inc., USA

Venlo, 3 januari 2002

Koninklijke Frans Maas Groep N.V. (internationale expeditie en logistieke dienstverlening) maakt bekend dat zij een samenwerkingsovereenkomst heeft gesloten met Tower Group International, Inc., een 100% dochteronderneming van FedEx Trade Networks, Inc., USA.

De ondernemingen gaan 'door-to-door'-diensten (lucht- en zeevrachtexpeditie-activiteiten) tussen Europa en Noord-Amerika uitvoeren. Met Tower als partner kan Frans Maas haar intercontinentale diensten verder verbeteren en uitbreiden. Tegen deze achtergrond is de samenwerking met Yellow Global Inc., USA beëindigd.

Tower Group International (Tower Group) is een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen