Politiebericht alcoholcontrole district Maastricht

Datum nieuwsfeit: 03-01-2002
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 3-01-2002 Politiebericht alcoholcontrole district Maastricht (HP 12.45) Donderdag 3 januari 2002

Maastricht, alcoholcontroles:
Traditioneel hebben gisteravond 2 januari 2002 op verschillende plaatsen te Maastricht alcoholcontroles plaatsgevonden. Van de 829 afgelegde alcoholblaastesten bleken er vier aan te geven dat de bestuurder alcohol gedronken had.
De alcoholcontroles die traditioneel op de eerste werkdag van het nieuwe jaar gehouden worden vonden plaats tussen 17.00 en 01.00 uur op de Bouillonstraat, de Boschstraat, de Wilhelminabrug en de Prins Bisschopsingel te Maastricht. Alle bestuurders dienden een alcoholblaastest te ondergaan. Slechts in vier gevallen bleken bestuurders alcohol gedronken ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen