Jury Zilveren Camera begint werkzaamheden

Bron: Nederlandse Vereniging van journalisten
Nederlandse Vereniging van journalisten

Topdrukte voor administratie ZC

Het administratieve en organisatorische werk voor De Zilveren Camera 2001 is in volle gang. Donderdag 27 december 's morgens om negen uur staan de medewerkers klaar om alle enveloppen open te maken. Marjolein, Sanne en Tessa brengen relevante gegevens in de computer. Ze geven elke fotograaf een uniek nummer en controleren of de foto's aan de wedstrijdvoorwaarden voldoen. Remy, Irene en Niels zorgen ervoor dat straks alle digitale foto's snel en eenvoudig geprojecteerd kunnen worden voor de jury. De jurering vindt plaats op 4 en 5 januari 2002 in het gebouw van het Algemeen Dagblad te Rotterdam.

De enveloppen met inzendingen voor De Zilveren Camera 2001

De inzendingen voor De Zilveren Camera 2001 worden een voor een van unieke kenmerken voorzien om straks zo efficiënt mogelijk te kunnen jureren

Medewerkers van de Zilveren Camera zorgen voor opslag en compressie van digitale beelden in de Mac's