Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Extra impuls campagne 'Ruik je kans in de bloemenbranche'

Datum nieuwsfeit: 04-01-2002
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten


04-01-2002

Extra impuls campagne "Ruik je kans in de bloemenbranche"

Eind 2000 startte de Commissie Bloemen en Planten van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel een personeelswervingscampagne voor de bloemendetailhandel en tuincentra. Nu, ruim een jaar later, zijn er via de speciaal ontwikkelde website ruim 450 sollicitaties binnengekomen voor bloemenzaken en tuincentra. Een succesvolle campagne. Uit onderzoek blijkt dat het personeelstekort iets is afgenomen, maar dat nog steeds een behoorlijk aantal bedrijven personeel zoekt. Daarnaast slinkt het aanbod van leerlingen voor de AOC-opleidingen Bloemschikken & Tuincentrum. Met name dat gegeven baart de branche zorgen. Daarom richt het vervolg van ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie