Minder belang Van der Hoop Effectenbank in First Dutch

Datum nieuwsfeit: 04-01-2002
Persbericht

Teneinde te bereiken dat First Dutch Capital B.V. als onafhankelijke adviseur, haar praktijk verder kan ontwikkelen op basis van haar "partnership" cultuur heeft van der Hoop Effektenbank N.V. overeenstemming bereikt met de overige aandeelhouders van First Dutch over het terugbrengen van haar belang van 51% naar 33 1/3% ten gunste van de overige aandeelhouders. Van der Hoop geeft haar controlerend meerderheidsaandeelhouderschap op, maar First Dutch blijft 'exclusive partner' op het gebied van corporate finance en investments. De verwachting is dat de slagkracht en snelheid van handelen van First Dutch hierdoor zal toenemen evenals het commitment van key-medewerkers.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen