Politiebericht Eindhoven

Politiebericht Eindhoven 4-01-2002
3e persbericht 4 januari 2002

Eindhoven: Diefstal auto
In de nacht van donderdag op vrijdag is in de Edisonstraat een witte Nissan Cherry met het kenteken PB-08-FV gestolen.

Geldrop: zakkenrollen
Op het Winkelcentrum Coevering in Geldrop is de portemonnee gestolen van een 73-jarige vrouw uit Geldrop. De vrouw was aan het winkelen in een supermarkt. Ze gebruikte een rolator waar ze haar boodschappentas op had staan. Ze merkte rond 15.15 uur dat haar portemonnee met 15 en enkele pasjes uit haar boodschappentas gestolen was.

Helmond: Inbraak
Vrijdagavond rond 18.00 uur is ingebroken bij een bedrijf aan de Europaweg in Helmond. De inbreker brak verschillende deuren open. Terwijl hij bezig was enkele computers klaar te zetten om als buit mee te nemen werd hij overlopen door een medewerker van het bedrijf die juist binnen kwam. De inbreker vluchtte te voet zonder buit.