Politieberichten district Heerlen

Datum nieuwsfeit: 05-01-2002
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 5-01-2002 Politieberichten district Heerlen (HP 13.20 uur) Zaterdag 5 januari 2002

Brunssum, rijden onder invloed
:
Een 23 jarige automobilist uit IJmuiden is zaterdagmorgen 5 januari door de politie bekeurd wegens het rijden onder invloed van alcoholhoudende drank.
Het alcoholgebruik van de automobilist werd zaterdagmorgen omstreeks 02.40 uur bij een routinecontrole van de personenauto en de bestuurder op de Heugerstraat te Brunssum. De bestuurder bleek naar het gebruik van alcohol te ruiken, hetgeen een alcoholblaastest nog eens bevestigde. De automobilist werd daarop meegenomen naar het politiebureau waar de uitslag van de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen