Politieberichten district Kerkrade

Datum nieuwsfeit: 06-01-2002
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 6-01-2002 Politieberichten district Kerkrade (HP 13.42 uur) Zondag 6 januari 2002

Langraaf, rijden onder invloed:
De politie heeft zondagmorgen 6 januari 2002 tegen een 31 jarige inwoner van Landgraaf proces-verbaal opgemaakt wegens het rijden in een personenauto onder invloed van alcohol.
De automobilist uit Landgraaf reed zondagmorgen omstreeks 03.25 uur over de Debetslaan te Landgraaf waar hij door de politie werd gecontroleerd. Bij het eerste contact met de bestuurder roken beide politieagenten dat de bestuurder gedronken had. De automobilist werd daarop meegenomen naar het politiebureau waar hij zijn medewerking moest verlenen aan ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen