J.D. Edwards kiest Whizpr als PR-bureau

Datum nieuwsfeit: 07-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
J.D. Edwards kiest Whizpr als PR-bureau

Baarn, 7 januari 2002 J.D. Edwards, leverancier van flexibele, geïntegreerde softwareoplossingen voor de optimalisatie van interne en externe bedrijfsprocessen, kiest ICT PR-bureau Whizpr voor de behartiging van haar pr-activiteiten.

J.D. Edwards biedt een compleet portfolio aan ondernemings- en business-to-business software en services. Deze applicaties en diensten maken het mogelijk dat organisaties nauw samen werken met toeleveranciers, klanten en andere zakenpartners. Dit bedrijfsmodel is bekend onder de naam Collaborative Commerce (C-Commerce).

De collaborative supply chain-applicaties van J.D. Edwards ondersteunen klanten in het real time delen van bedrijfskritische informatie over het ontwerp, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen