Autodesk VIZ 4 vereenvoudigt project-workflow

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Autodesk VIZ 4 legt nadruk op ontwerp en vereenvoudigt project-workflow

Nieuwe rendering-, belichtings- en bestandskoppelingsfuncties vergroten waarde van 3D-visualisaties tijdens ontwerpproces

Rotterdam, 7 januari 2002 Autodesk, leverancier van ontwerpsoftware en digitale content, introduceert Autodesk VIZ 4, voorheen bekend als 3D Studio VIZ. Dankzij Discreet 3ds max, de nieuwste software voor professionele animaties in 3D, kan met Autodesk VIZ 4 nieuwe functionaliteit voor belichtingssimulatie direct in de applicatie worden toegepast. Hierdoor kunnen ontwerpers hun in 3D gevisualiseerde ontwerpen nog beter presenteren, zowel aan klanten als aan collega s binnen het ontwerpteam.

Nadruk op ontwerp, niet op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen