J.D. Edwards benoemt nieuwe CEO

Datum nieuwsfeit: 07-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
J.D. Edwards benoemt nieuwe CEO

Baarn, 7 januari 2002 - JDE (NASDAQ: JDEC) heeft Robert Dutkowsky benoemd tot President en Chief Executive Officer. Hij is de opvolger van C. Edward McVaney, een van de mede-oprichters van J.D. Edwards, die met enige onderbreking, het bedrijf de afgelopen 25 jaar liet uitgroeien tot één van 's werelds belangrijkste leveranciers van zakelijke software. Dutkowsky is afkomstig van Teradyne, Inc. waar hij sinds oktober 2001 als president verantwoordelijk was voor de Assembly Test Division. In die maand werd de firma GenRad overgenomen door Teradyne. Dutkowsky was voorzitter, president en CEO van GenRad.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen