Manugistics oplossing helpt Axcelis bij componentenbeheer

Datum nieuwsfeit: 07-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Manugistics Supplier Relationship Management oplossing helpt Axcelis Technologies bij bouw van een geavanceerd systeem voor componentenbeheer

Utrecht, 7 januari 2002 -- Manugistics Group, Inc. (Nasdaq: MANU), de toonaangevende wereldwijde leverancier van Enterprise Profit OptimizationÔ (EPO) oplossingen , kondigt aan dat Axcelis Technologies, Inc. (Nasdaq: ACLS), een vooraanstaande producent van innovatieve, hoogproductieve oplossingen voor de halfgeleiderindustrie, een Manugistics Supplier Relationship Management (SRM) oplossing gaat gebruiken voor de ontwikkeling van een geavanceerd systeem voor componentenbeheer.

Axcelis heeft Manugistics NetWORKS Component ManagementÔ gekozen als fundament voor de standaardisering van haar componentendatabank, de rationalisatie van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen