Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

CRM wordt strategisch onderscheidende factor

Datum nieuwsfeit: 07-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

White Paper van Selligent: CRM wordt strategisch onderscheidende factor

Customer Relationship Management zorgt voor nieuwe marketingstrategieën en bedrijfsprocessen.

Amersfoort, 7 januari 2002 ? Selligent, een zelfstandige Europese ontwikkelaar van oplossingen voor Customer Relationship Management (CRM) met een korte terugverdientijd, heeft een White Paper gepubliceerd waarin wordt uitgelegd waarom CRM als instrument waarmee bedrijven zich van concurrenten kunnen onderscheiden, de bedrijfsstrategie steeds sterker beïnvloedt. Het White Paper "De invloed van CRM op de bedrijfsstrategie" is beschikbaar op www.selligent.com, via de home page.

Het White Paper gaat specifiek in op het feit dat ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie