Apple introduceert wereldwijd nieuw consumentenproduct

Datum nieuwsfeit: 07-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

UITNODIGING

Innovatief, revolutionair en anders. Krachtig, gebruiksvriendelijk en een lust voor het oog. Begin januari introduceert Apple wereldwijd een nieuw consumentenproduct. We verwachten dat de impact van dit product enorm zal zijn, en we willen u graag in de gelegenheid stellen deze introductie bij te wonen.

U bent van harte welkom op maandag 7 januari om 16.30 uur in het Renaissance hotel in Amsterdam. Na een welkomstborrel en een diner buffet kunt u hier via een live-verbinding met Macworld San Francisco getuige zijn van de wereldwijde presentatie door Apple CEO Steve Jobs.

Voor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen