BDO Accountants & Adviseurs verstevigt positie in Gelderland

Datum nieuwsfeit: 07-01-2002

BDO WALGEMOED CAMPSOBERS

BDO Accountants & Adviseurs verstevigt positie in Oost-Gelderl

Om de dienstverlening in het oosten van Gelderland verder te optimaliseren, wordt het kantoor van BDO Accountants & Adviseurs te Doetinchem verplaatst. Vanaf 7 januari 2002 worden de werkzaamheden verricht vanuit de twee bestaande BDO-vestigingen in Arnhem en Zutphen. Op deze manier kan BDO haar klanten nog beter van dienst zijn.

De medewerkers uit Doetinchem zullen hun klanten in Oost-Gelderland vanuit Arnhem en Zutphen blijven bedienen. Deze concentratie van kantoren garandeert BDO een aansprekende positie in de regionale markt van zakelijke dienstverlening aan het midden-en kleinbedrijf. Dit biedt een solide basis voor verdere groei vanuit de BDO-kantoren Arnhem en Zutphen.

Over BDO Accountants & Adviseurs.
BDO Accountants & Adviseurs biedt in Nederland vanuit bijna 40 vestigingen met ruim 2000 vennoten en medewerk(st)ers een compleet pakket op het gebied van accountancy, belastingadvies en consultancy. BDO richt zich met name op het Nederlandse Middenbedrijf en is sterk in de advisering aan groeiende ondernemingen. Internationaal maakt BDO Accountants & Adviseurs deel uit van het mondiale netwerk BDO International. Het netwerk omvat circa 550 kantoren in bijna 100 landen met ruim 20.000 medewerkers.

Noot voor redacties