Frans Maas breidt activiteiten in Italië uit

Bron: Frans Maas
Frans Maas

Venlo, 8 januari 2002

Frans Maas breidt activiteiten in ItaliŽ uit.

Koninklijke Frans Maas Groep N.V. heeft de logistieke en expeditionele activiteiten van Cargo Service S.r.l. in Fidenza (PR), ItaliŽ overgenomen.

Cargo Service S.r.l., met nevenvestigingen in Duitsland, Frankrijk en Spanje, is onder andere dienstverlener voor de Italiaanse onderneming Bormioli SPA, marktleider in glasproducten. De jaaromzet van Cargo Service S.r.l. bedraagt § 20 mio. en er zijn 60 personen werkzaam. Vooruitlopend op deze overname heeft Frans Maas vanaf juni 2000 tot december 2001 met succes een proefopdracht voor Bormioli SPA uitgevoerd.

Met deze ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen