Speer IT ontwikkelt intranetoplossing voor het MKB

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Nieuwe intranetoplossing voor het MKB

HILVERSUM, 20020109 -- Speer IT heeft een standaard intranetoplossing voor bedrijven vanaf 10 medewerkers ontwikkeld: BusiBase. BusiBase is een modulair opgebouwd intranet, dat qua vormgeving aangepast kan worden aan de gewenste bedrijfshuisstijl. De modules beslaan verschillende bedrijfsinformatiestromen en kunnen probleemloos afzonderlijk van elkaar worden ingezet. Voor specifieke bedrijfswensen is maatwerk mogelijk.

Steeds meer bedrijven beschouwen een bedrijfsintranet als middel om informatie en kennis binnen het bedrijf op een efficiënte wijze te ontsluiten. Het belangrijkste struikelblok bij de besluitvorming rond een intranet, zijn echter de kosten voor ontwikkeling.

Speer IT ondervond in ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen