R. van Straten benoemd tot Algemeen Directeur van Datelnet

Laatste Nieuws

9 januari 2002

R. van Straten benoemd tot Algemeen Directeur van Datelnet

Imtech N.V. (voorheen Internatio-Müller N.V.) deelt mede dat de heer R. (Rob) van Straten (40) eind december 2001 is benoemd tot Algemeen Directeur van Datelnet N.V.

De benoeming van de heer Van Straten volgt op het terugtreden van de heer J.H. (Hans) Brus, voormalig directeur-eigenaar van Datelnet. De heer Van Straten was voorheen werkzaam als Executive Vice President bij Landis.

Datelnet, onderdeel van de divisie Imtech Telecom, is een ICT-dienstverlener, die zich ontwikkeld heeft tot een volledige System Integrator in de telecommunicatiemarkt. Datelnet is leverancieronafhankelijk, richt zich op het ontwerpen, aanleggen en onderhouden van telecommunicatienetwerken voor spraak, data en beeld en rekent vrijwel alle grote telecomproviders tot haar klanten.