Tiscali en Fujitsu Siemens Computers sluiten overeekomst

Datum nieuwsfeit: 09-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Tiscali

TISCALI EN FUJITSU SIEMENS COMPUTERS SLUITEN PAN-EUROPESE DISTRIBUTIEOVEREENKOMST

Utrecht, Bad Homburg, 9 januari 2002 - Tiscali, het toonaangevende pan - Europese internet communicatie bedrijf en Fujitsu Siemens Computers, het leidende Europese computerbedrijf, hebben een distributieovereenkomst gesloten waarbij Fujitsu Siemens Computers alle consumenten pc's, in de 14 landen waar Tiscali actief is, zal voorprogrammeren met Tiscali's internettoegang.

De overeenkomst houdt ook verdere ontwikkeling van de samenwerking in door het creëren en distribueren van pakketten value added services zoals VoIP oplossingen, unified of instant messaging en speciale muziek- en entertainmentdiensten.

De verkoop van pc's van Fujitsu ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen