Computergebruikers nemen harde actie tegen KPN

Datum nieuwsfeit: 09-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Computergebruikers nemen harde actie tegen KPN

Houten, 9 januari 2002 - Naar aanleiding van de plotseling opgelegde prijsverhoging die KPN gisteren in de kostprijs van haar Mxstream abonnement doorvoerde, neemt HCC, de vereniging van computergebruikers, namens haar achterban, harde actie. Circa 15.000 leden van HCC maken gebruik van een ADSL verbinding. Zij dreigen de dupe te worden van de door KPN opgelegde prijsverhoging.
"Onaanvaardbaar", noemt HCC-directeur Ronald van Rooden de manier van handelen en de opgelegde verhoging van 23% door KPN. "Wij nemen juridische stappen om deze beslissing aan te vechten."

"We willen onze leden ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen