Politieberichten district Maastricht

Datum nieuwsfeit: 09-01-2002
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 9-01-2002 Politieberichten district Maastricht (HP 14.50 uur) Woensdag 9 januari 2002

Maastricht, rijden onder invloed:
Dinsdag 8 januari 2002 heeft de politie tegen een 47 jarige automobilist uit Maastricht proces-verbaal opgemaakt wegens het rijden onder invloed.
De automobilist was dinsdagavond omstreeks 18.50 uur op de Ruttensingel te Maastricht betrokken bij een aanrijding waarbij slechts lichte schade ontstond. Toen betrokken partijen het verkeersongeval onderling wilden afhandelen bemerkte een van de partijen dat de andere partij behoorlijk naar het gebruik van alcohol rook. Hierna werd de politie gewaarschuwd. Ook de politie bemerkte dat de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen