Politiebericht district Land van Cuijk

Politiebericht Cuijk 9-01-2002
Politiebericht district Land van Cuijk

INBRAAK IN WONING

Dinsdag is op klaarlichte dag ingebroken in een woning aan de Burgemeester Moorenstraat in Haps. Nadat een raam was geforceerd is een groot gedeelte van de woning doorzocht. De bewoners missen audio- en computerapparatuur. De totale schade is nog onbekend.

SNELHEIDSCONTROLE RIJBEWIJS INGEVORDERD

Tijdens een snelheidscontrole op de Beerseweg in Cuijk passeerde dinsdagmiddag een auto-mobilist de lasergun met een snelheid van 104 km/u. waar 50 km/u is toegestaan. Het rijbe-wijs van de bestuurder, een 28 jarige man uit Cuijk, is ingevorderd. Tijdens de controle kre-gen nog twee bestuurders een bon, zij reden met een snelheid van 67 en 71 km/u. langs de controlepost.

ALCOHOL

Een 49 jarige inwoner van Boxmeer is in de nacht van dinsdag op woensdag bekeurd wegens rijden onder invloed van alcohol. De man werd gecontroleerd op de Faunalaan in Boxmeer. Na de blaastest kreeg hij een rijverbod van 3 uren en een proces-verbaal.

DIEFSTAL AUTO

In de nacht van dinsdag op woensdag is in Cuijk een rode Ford Sierra gestolen. De auto, kenteken DH-VN-07 stond geparkeerd op een parkeerplaats aan de Deken van de Ackerhof in Cuijk.