Zwitsers gerechtshof doet uitspraak in patentschendingszaak

Datum nieuwsfeit: 10-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Persbericht

Zwitsers gerechtshof doet uitspraak in patentschendingszaak van Checkpoint Systems tegen Sensormatic Electronics en All-Tag Security

Thorofare, New Jersey/Nieuwegein 10 januari 2002 - - Checkpoint Systems, Inc. maakt bekend dat het Zwitserse gerechtshof heeft beslist dat Sensormatic AG - een dochtermaatschappij van Sensormatic Electronics - en All-Tag Security AG
- een dochtermaatschappij van All-Tag Security SA uit België - twee patenten op het gebied van het deactiveren van Radio Frequency beveiligingstags die eigendom zijn van Checkpoint Systems hebben geschonden. Eventuele schade en een inschatting van de winst worden tijdens een volgende hoorzitting vastgesteld.

'Een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen