Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Management van de FunFactor de trend van 2002

Datum nieuwsfeit: 10-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

Management van de FunFactor de trend van 2002

AMSTERDAM, 20020110 -- Door de toenemende druk om professioneel, relationeel en sociaal steeds beter te presteren is meer plezier in het dagelijks leven noodzakelijk. Op het werk, op school, in de trein en thuis op de bank wordt de behoefte naar fun steeds groter. Organisaties, zij het ondernemingen, nutsbedrijven, stichtingen en verenigingen of overheidsinstellingen kunnen hier op een handige manier op inspelen door op een effectieve manier met de FunFactor van hun diensten of producten om te gaan.

FUNLIMITED Consultancy & Events definieert de FunFactor als "de verzameling ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie