Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Peregrine Systems introduceert Call Optimization

Datum nieuwsfeit: 11-01-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

Peregrine Systems introduceert Call Optimization voor ServiceCenter en Remedy Help Desk

Woerden, 11 januari 2002 - Peregrine Systems, één van de grootste softwarebedrijven ter wereld, heeft Call Optimization op de markt gebracht. Dit nieuwe product richt zich op gebruikers van de toonaangevende service-managementoplossingen Remedy Help Desk en Peregrine ServiceCenter. Als uitbreiding op de geconsolideerde IT- en Employee Relationship Management-productstrategie (ERM) biedt Call Optimization klanten onmiddellijk voordeel door de integratie van geautomatiseerde support tools die het oplossen van incidenten versnellen. Call Optimization vergemakkelijkt uitbreiding naar Get-Services en andere zelfserviceoplossingen van Peregrine binnen de ERM Get-It-suite.

"De combinatie ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie