Rodamco NA verkoopt alle activa voor 6 miljard euro

Datum nieuwsfeit: 14-01-2002
Published: 08:49 14.01.2002 GMT+1 /HUGIN /Source: Rodamco North America /AEX: RONA /ISIN: NL0000289312

RODAMCO NORTH AMERICA, WESTFIELD AMERICA TRUST, SIMON PROPERTY GROUP EN THE ROUSE COMPANY BEREIKEN OVEREENSTEMMING OVER VERKOOP VAN ACTIVA VOOR EUR 6 MILJARD

Rodamco North America NV ('RNA' of de 'Vennootschap') heeft vandaag bekendgemaakt dat zij een overeenkomst heeft getekend op grond waarvan Westfield America Trust ('Westfield'), Simon Property Group, Inc. ('Simon') en The Rouse Company ('Rouse') gezamenlijk RNA zullen verwerven via een aankoop in contanten van alle activa van RNA. De kopers, die alle toonaangevende regionale eigenaars en beheerders van winkelcentra in de ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen