ATG dynamo e-business platform nu algemeen beschikbaar

Datum nieuwsfeit: 14-01-2002

ART TECHNOLOGY GROUP

ATG dynamo e-business platform nu algemeen beschikbaar

ATG dynamo e-business platform en e-business toepassingsoftware versie 5.6 nu algemeen beschikbaar met ondersteuning voor BEA weblogic

Beschikbaarheid geeft klanten alle voordelen van een compleet e-Business Platform en toepassingssoftware met uitbreiding van de IT Infrastructuur mogelijkheden

UTRECHT, 14 januari 2002 - ATG (Art Technology Group, Inc., Nasdaq: ARTG), leverancier van e-business platform software en toepassingssoftware voor e-commerce, relatiebeheer en portals, maakt vandaag bekend dat het ATG Dynamo(r) e-Business Platform versie 5.6, de ATG e-Business toepassingssoftware versie 5.6, met ondersteuning voor BEA WebLogic&nr#61650;, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen